First-Time-Right in customer support met Passerelle !

Een belangrijke telecom-provider heeft in al zijn repair call centers met succes de migratie van alle operator scripts naar Passerelle volbracht.
Vele honderden helpdesk operatoren worden nu begeleid door Passerelle: via context-aware gerichte berichten en vragen, in combinatie met geautomatiseerde diagnose en advies, komen de operatoren tot de juiste oplossing voor het probleem van een klant.

De eerste feedbacks ivm slagingspercentages en performantie zijn zeer positief!

2015-11-06T14:56:42+00:00 september 18th, 2015|In de kijker, Nieuws|
iSencia Belgium NV
http://isencia.be/wp-content/uploads/2014/11/logo_klein_003.png
BE 0473 757 106
Automation of Knowledge Intensive Business Decisions
Knowledge Management
Decision Management
Business Intelligence
Data analysis
Big-Data Analysis
Troubleshooting Automation
IoT Automation
Beslissingsondersteuning
Robotic Process Automation
RPA
Kennisbeheer
Voorhavenlaan 31/11 9000
Ghent
Gent
Belgium
+32 9 335 22 10
info@isencia.be
Dirk Jacobs
Erwin De Ley