90% First Time Resolution in je customer support center !?

Streef jij ook naar minstens 90% First Time Resolution in je
customer support center !?
Perfect haalbaar met ons platform Passerelle !!

Een telecom klant werkt al vele jaren met ons Passerelle platform
voor de diagnose en repair van problemen gerelateerd aan services
via de vaste telefoon lijn.
Vorig jaar werd een uitbreiding toegevoegd om Passerelle ook in te
zetten voor support calls rond mobiele telefonie.

Om de kwaliteit van die support te evalueren werd de ‘First Time Resolution’ ratio gedurende
een uitgebreide periode gemeten in het call center. Onze klant hoopte om ergens tussen de 60 en 80%
uit te komen maar stootte op verrassende cijfers : ongeveer 92% van de calls kunnen in 1st line
afgehandeld worden, dus moeten niet meer doorgeschakeld worden naar het expert team.
Dit hoge cijfer wordt bereikt doordat Passerelle aan de operator de juiste diagnose flow presenteert
om het gemelde probleem op te lossen.

De verwachtingen van de business worden hiermee serieus overtroffen.
Onnodig te benadrukken dat de gerealiseerde kostenreductie door het management uiteraard
enthousiast wordt onthaald.

Streef jij ook naar zulke mooie resultaten in je facilitair of in-house call center ?

Contacteer ons gerust om samen eens te bekijken of we iets voor u kunnen betekenen.

2017-06-19T14:23:27+00:00 mei 26th, 2016|In de kijker, Nieuws|
iSencia Belgium NV
http://isencia.be/wp-content/uploads/2014/11/logo_klein_003.png
BE 0473 757 106
Automation of Knowledge Intensive Business Decisions
Knowledge Management
Decision Management
Business Intelligence
Data analysis
Big-Data Analysis
Troubleshooting Automation
IoT Automation
Beslissingsondersteuning
Robotic Process Automation
RPA
Kennisbeheer
Voorhavenlaan 31/11 9000
Ghent
Gent
Belgium
+32 9 335 22 10
info@isencia.be
Dirk Jacobs
Erwin De Ley